Direktlänk till inlägg 4 september 2011

Planera schema?

Av Lina - 4 september 2011 08:53

Jag sitter med kalendern, läshänvisningar och studevägledningar för att pyssla ihop ett sorts schema den närmsta veckan. Det är mycket nu! Jag försöker ju nu inte tappa mitt träningsflow jag kommit in i + att jag måste hinna läsa allt till plugget och jobba lite då och då. 


Idag ska jag jobba. Det känns ändå bra för det är söndag och det är ett 5 timmars pass och älskling jobbar också. Dock så måste jag läsa en hel del till imorgon då det är föreläsning samt skriva en uppgift till seminariet på tisdag. Dessutom är det föreläsning på onsdag som jag ska ha läst en hel bok till (en bok som jag inte ens fått än, bör komma typ tisdag...lite tur är att den är på svenska!). Sedan åker jag iväg på torsdag och är borta resten av veckan. Detta är på grund av att min älskade farfar ska begravas, och då förståss i den finska tornedalen!


Min resa gör dock att jag missar ett seminarium och en föreläsning. Det måste jag extra noga läsa och förstå, samt att det är en skrivuppgift som jag måste hinna göra till seminariet på torsdag plus att jag måste göra en skrivning som komplettering för min frånvaro... Sedan är det föreläsning direkt på måndag igen... Och, det handlar ju inte bara om att hinna läsa allt - jag ska ju lära mig något också... och klara tentan som är en salskrivning 21 september!


Gaah... det är kul men lite knepigt att få ihop schemat... kanske ska se det som bra träning inför läraryrket? ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 december 2011 11:03

Julen är över... det vart en mysig jul som för min del var det första utan mina föräldrar. Istället firade jag jul med min sambo och så kom hans 15-åriga son hit. Det blev faktiskt en riktigt trevligt litet julfirande men jag råkade göra ett uttaland...

Av Lina - 14 december 2011 11:38

Jag har av olika anledningar tänkt tillbaka mycket på senaste. Det finns så mycket fina människor jag träffat! Eller det var väl kanske att ta i, men det finns fina människor jag har träffat som betytt något för mig - vare sig det handlar om något li...

Av Lina - 14 november 2011 12:36

Fy för fa-an...idag är ingen bra dag. Gårdagen slutade inte bra, jag blev så ledsen. Så jävla ledsen, precis som tidigare på den eftermiddagen. Man ska fan inte leka med hormoner, och kanske speciellt inte jag som vet att jag är känslig för det... I ...

Av Lina - 18 oktober 2011 11:31

Hej och hå, inte har man haft så mycket höstkänsla fastän det är mitten på oktober? Den kommer nu, för mig i alla fall. Visst, när jag var uppe i Tornedalen förr förra helgen så kände man hösten på höstpromenaderna bland de rödgula löven... Men nu är...

Av Lina - 12 oktober 2011 09:09

Då är jag 22 år, på riktigt (hela sommaren har man ju varit "22" när folk frågat liksom). Igår fyllde jag år. Lite tråkigt är det att inte vara liten längre just när det gäller födelsedagen, och julafton... Det där pirret och glädjen är ju inte densa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards