Alla inlägg under november 2011

Av Lina - 14 november 2011 12:36

Fy för fa-an...idag är ingen bra dag. Gårdagen slutade inte bra, jag blev så ledsen. Så jävla ledsen, precis som tidigare på den eftermiddagen. Man ska fan inte leka med hormoner, och kanske speciellt inte jag som vet att jag är känslig för det... I helgen har vi varit på en form av spahelg och jag sköt därför upp mensen - vilket jag lätt kan göra eftersom jag äter p-piller. Och jag tror nog med stor säkerhet att det är därför jag igår var superdupermegakänslig (även om situationen säkert gjort mig ledsen eller lite besviken annars också men INTE SÅ LEDSEN så att huvudet känns som det ska sprängas och tårarna bara sprutar, suck!).


Och idag ligger jag hemma och tycker allmänt synd om mig själv. Jag orkar ingenting. Känner mig allmänt nere. Känner mig oomtyckt och äcklig... Jag vill inget hellre än att min älskling ska komma hem, krama om mig och att allting ska kännas bra igen... men, någonting säger mig att så kommer det inte bli...


Dessutom har jag faktiskt ont i huvudet... och har hoppat över en föreläsning idag igen... borde försöka lägga mig i sängen och läsa lite i historieböckerna, ska försöka. Först blir det väl dock till att borsta tänderna nu.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards