Direktlänk till inlägg 26 augusti 2011

Långdraget

Av Lina - 26 augusti 2011 18:43

Jag stänger om 17 minuter. Gissa om det känns skönt?


Idag har åtminstone inte jag känt på det stora trycket på handeln som det skrevs stort om i Metro, nu när de flesta fått den efterlängtade augustilönen... Det har varit jättelugnt idag. Vad kan jag ha sålt? 5 par skor? Utöver det är det väl en som har provat... Segt med andra ord.


Jag har försökt roa mig lite med att läsa bloggar och lägga till massa kläder i en önskelista på mitt Ellos-konto. Vilket dessutom känns helt absurt för inte ska jag väl köpa en jädra massa kläder? Inte har väl jag ens ett särskilt stort klädesintresse? Min tanke är väl dock att jag måste börja investera i brallor för vintern eftersom parfetman har spräckt sönder mina tidigare... Ska nog köra på bekväma stuprörsjeans och leggings ändå... Gillar ju tunikor/långa linnen men jag som är kort måste då ha just tighta brallor och helt gärna klackar också... annars ser jag ut som, eeh, barbapappa eller något. Tror jag behöver en ny vinterjacka i år också, men det är tight om pengar i höst skulle jag tro... trist...


Nu ska jag börja plocka in lite. Bara några minuter kvar. Trist att köplusten fortfarande verkar sval här...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 december 2011 11:03

Julen är över... det vart en mysig jul som för min del var det första utan mina föräldrar. Istället firade jag jul med min sambo och så kom hans 15-åriga son hit. Det blev faktiskt en riktigt trevligt litet julfirande men jag råkade göra ett uttaland...

Av Lina - 14 december 2011 11:38

Jag har av olika anledningar tänkt tillbaka mycket på senaste. Det finns så mycket fina människor jag träffat! Eller det var väl kanske att ta i, men det finns fina människor jag har träffat som betytt något för mig - vare sig det handlar om något li...

Av Lina - 14 november 2011 12:36

Fy för fa-an...idag är ingen bra dag. Gårdagen slutade inte bra, jag blev så ledsen. Så jävla ledsen, precis som tidigare på den eftermiddagen. Man ska fan inte leka med hormoner, och kanske speciellt inte jag som vet att jag är känslig för det... I ...

Av Lina - 18 oktober 2011 11:31

Hej och hå, inte har man haft så mycket höstkänsla fastän det är mitten på oktober? Den kommer nu, för mig i alla fall. Visst, när jag var uppe i Tornedalen förr förra helgen så kände man hösten på höstpromenaderna bland de rödgula löven... Men nu är...

Av Lina - 12 oktober 2011 09:09

Då är jag 22 år, på riktigt (hela sommaren har man ju varit "22" när folk frågat liksom). Igår fyllde jag år. Lite tråkigt är det att inte vara liten längre just när det gäller födelsedagen, och julafton... Det där pirret och glädjen är ju inte densa...

Ovido - Quiz & Flashcards