Alla inlägg under januari 2011

Av Lina - 22 januari 2011 20:03

Woho! Vad glad jag blev när jag kollade tv.nu och såg att det stod "Ishockey" kl 20:00, jag klickar då upp för att se vad det är för match. Och jaaaaaaaaaa, NHL!


Jag är så lycklig att jag är hemma i min lägenhet som har TV10 för då kan jag se. Och det lär bli en bra match mellan Detroit Red Wings - Chicago Blackhawks.


Har ingen öl hemma, vilket alltid är gott till hockey... det får bli te och godis, inte lika hockeyhårt men det får funka! ;)

Av Lina - 17 januari 2011 10:12

Måndag, redan! Sitter i vardagsrummet och äter frukost. Idag är det stora dagen då jag ska "checka in" på Universitetet. Spännande!


Helgen har för övrigt varit trevlig med nya bekantskaper. Var på fest i lördags, första festen med min älskade karl. Känns bra att lära känna några av hans bekantskaper. :)

Av Lina - 15 januari 2011 10:22

Jag har inte skrivit så mycket här än. Kanske inte riktigt är tänd på bloggande igen, vi får se.


Nu sitter jag i min lägenhet nordväst om stan och dricker kaffe och äter fil med havrekuddar - det fungerar!


Sitter även och tänker på vad man kan ge till en tjej i 30 årspresent som jag aldrig ens träffat?


Ikväll ska jag nämligen på 30 årsfest med min snubbe. Det är hans chefs sambo som fyller år. Det blir dessutom vår första officiella fest tillsammans, jag kan inte komma ifrån att vara lite nervös men jag hoppas på att det blir kul!


Lite lustigt är att jag blir yngst och min snubbe troligtvis äldst...(21 år och 44 år...) 

Av Lina - 13 januari 2011 10:44

Jag är redo, igen. Tror jag.

 

Mitt bloggande sist tog skruv, jag var deprimerad och det blev bara ett ständigt ältande om hur synd det var om mig. Det kändes inte bra, det kändes till slut jävligt patetiskt.

 

Nu är jag faktiskt lycklig och det känns som att jag har ett roligare liv att berätta om. Det händer lite mer här. Det är inte längre att gå till ett jobb med motgångar, komma hem från jobbet, laga äcklig mat, kolla på tv och blogga för att sedan upprepas likdant 3000 gånger. Nej, nu är det andra bullar!

 

Välkommen! :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards