Alla inlägg den 3 april 2011

Av Lina - 3 april 2011 11:28

Jag skulle vilja skriva något glatt och trevligt här men jag känner mig sunkig och irriterad på mig själv som fortfarande inte fått någon struktur på pluggandet. Jag gör hellre något annat hela tiden...trots att jag har massvis av sidor att läsa till på onsdag + en beskrivning av min ansvardel en undersökning vi gör i smågrupper. Till på torsdag har jag en jättesvårt text att läsa och förstå också. Dessutom måste jag försöka jobba ihop lite stålar och har därför försökt få tisdag och fredag till jobb nästa vecka.... 


Jag får nog ihop en examination till slut, men det känns lite motigt att aldrig pluggstrukturen kommer i kapp.


Nog om det, annars har det varit en helt ok helg faktiskt. Men det fantastiska vårvädret saknar vi! Igår stod vi på fotbollscup (elvaåringens) och frös arslet av oss... men som tur var skulle jag sedan iväg och jobba några timmar i skobutiken och det gick bra. Men som vanligt slog det mig att det finns massvis med skor jag vill ha, och en del jag också behöver (typ ballerina/loafers och sneakers till våren).


Attans, nu slog det mig att jag har ett till jobb att göra i början på veckan. Jag har nämligen åtagit mig att utreda "bästa webbshop" till skobutiken... ajaj... mycket att göra...


Dags att försöka läsa lite innan folket börjar trilla in här igen och leva om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards