Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Lina - 22 maj 2011 10:10

Idag är det söndag, och det känns som en lite motig söndag som förhoppningsvis till slut blir bra ändå.


Jag ligger efter med läsningen. Jag och några fler från min kurs ska hålla ett 45 minuters seminarium om två böcker på tisdag, vi sak göra powerpointen imorgon. Det känns ok men sådär att jag bara hunnit läsa knappt ena tunna boken på 44 sidor (dock har jag sagt att jag fokuserar på den eftersom ingen annan hade den). Den andra är dock om läroplansteori vilket är viktigt att lära plus att det ska vara med i rapporten som examineras. 


Och dessutom ser det ut som skit och lite till här hemma, och så är det ett bra program idag på Nyhetsmorgon söndag, Tilde är så bra! Och den där "Kvällen är din"-tjejen är jätteduktigt tycker jag, coolt.


Dessutom ska jag träffa min bästaste bästa vän idag som inte mår så bra. Vilket är jobbigt förståss, jag önskar jag kunde trolla så hon såg allt ljust och bra igen. Dessutom känns det piss eftersom jag skulle vilja bjuda på en riktigt härlig hotellfrukost/brunsch så vi bara kunde sitta där i flera timmar så hon fick ventilera, men jag har inga pengar nu... (har köpt flygbiljett och betalat förskott till campingplatsen i sommar).


Ska försöka sätta igång snart. Läsa lite och sätta ihop ett s k "skelett" till seminariet.


Åhh, vad sugen jag är på kaffe... och så har vi bara kokkaffe vilket är jobbigt med att hålla koll på kastruller och diska bort all sump hela tiden... För övrigt, scheisse vad kaffe är dyrt! Och dyrare ska det bli... ajaj...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards