Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Vad ska vi göra idag då vi är ifrån varandra?

Av Lina - 26 mars 2011 11:05

Lördag! Det är ju nästan alltid en skön dag, dock är jag ju idag fortfarande hundvakt därför tänkte jag igår ut att det vore smart att läsa en hel del kurslitteratur... Slutade med att göra det igår kväll dock men blev trött och fick ont i huvudet så jag känner mig inte jätteinspirerad idag.


Istället ringde jag min älskling när jag vaknade och skulle gärna vilja träffa honom idag. Det är ju trots allt lördag och egentligen borde den dagen kunna få vara fri från måsten som plugg (dock kan det ju vara bra så att man i veckan kan få möjlighet att jobba istället). 


Såklart ville han gärna ses men har också massvis av måsten att ta tag i. Så nu sitter jag här och försöker fundera ut vad vi skulle kunna hitta på. Min tanke blev förståss Centralbadet, som hade varit underbart en dag som denna. Men, de har inte öppnat efter sin renovering än, typsikt... Och Sturebadet känns dels för fancy och dels för dyrt just nu.


Så, jag vet inte. Kanske man bara ska ta en fika och promenad på Djurgården. Det vore ju hur mysigt som helst... men blåser det mycket idag?


Om ni undrar varför vi inte bara kan ses och bo med varandra som vanligt är det eftersom jag är hundvakt åt mammas hundar och han ju har en schäfer som inte går ihop med dem.


Åh, nu ska jag dricka kaffe och ringa och bestämma något med honom så får vi se vad det blir eller inte blir. 


Ikväll tänkte jag kanske lägga upp ett förslag på en härlig svensk weekend som vi var på i höstas. Då får ni lite bilder också... ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 december 2011 11:03

Julen är över... det vart en mysig jul som för min del var det första utan mina föräldrar. Istället firade jag jul med min sambo och så kom hans 15-åriga son hit. Det blev faktiskt en riktigt trevligt litet julfirande men jag råkade göra ett uttaland...

Av Lina - 14 december 2011 11:38

Jag har av olika anledningar tänkt tillbaka mycket på senaste. Det finns så mycket fina människor jag träffat! Eller det var väl kanske att ta i, men det finns fina människor jag har träffat som betytt något för mig - vare sig det handlar om något li...

Av Lina - 14 november 2011 12:36

Fy för fa-an...idag är ingen bra dag. Gårdagen slutade inte bra, jag blev så ledsen. Så jävla ledsen, precis som tidigare på den eftermiddagen. Man ska fan inte leka med hormoner, och kanske speciellt inte jag som vet att jag är känslig för det... I ...

Av Lina - 18 oktober 2011 11:31

Hej och hå, inte har man haft så mycket höstkänsla fastän det är mitten på oktober? Den kommer nu, för mig i alla fall. Visst, när jag var uppe i Tornedalen förr förra helgen så kände man hösten på höstpromenaderna bland de rödgula löven... Men nu är...

Av Lina - 12 oktober 2011 09:09

Då är jag 22 år, på riktigt (hela sommaren har man ju varit "22" när folk frågat liksom). Igår fyllde jag år. Lite tråkigt är det att inte vara liten längre just när det gäller födelsedagen, och julafton... Det där pirret och glädjen är ju inte densa...

Ovido - Quiz & Flashcards