Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Lina - 10 augusti 2011 09:38

Vet ni, det blev en bra kväll igår också. Men jag har lite dåligt samvete att jag vill fortsätta sitta uppe hela kvällarna medan min älsklade ju börjat jobba och därför är jättetrött...


Idag är det min tur. Min chef ringde igår och undrade om jag kunde hjälpa till idag. Dels med lite webshop-pill (som känns lite motigt eftersom jag måste prata med supporten som bara gör att jag kokar - de är lite krångliga!) och sedan behövde nog hon lite kontorstid också så jag ska stå i butiken. När hon frågade valde jag att ta en kort dag och sa: "Jag kan komma in en stund, kl 11-15, vad tror du om det?". Det blev bra för henne med så nu ska jag käka lite frukost och sedan bege mig. Efter jobbet har jag en idé att ta mig till gymmet och säga upp mitt medlemskap (som dock inte går ut förrän sista november!). Men jag vill få det gjort så det inte fortlöper, då blir det 699 kr i månaden (= alldeles för dyrt + att jag vill ansluta mig till Friskis & Svettis igen istället = mer min träningsform + mycket mer ekonomiskt!).


Ovido - Quiz & Flashcards