Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Lina - 8 juni 2011 14:20

Igår handlade jag en Axa gröt, en ganska ny variant av mellanmål. Du tillsätter bara hett vatten... Jag håller på kokar vatten så ska jag testa den strax. Vore ett bra mål för oss studenter om man blir mätt, vi får väl se - jag är tveksam.


Ca 15 kr kostade den på ICA men just nu var det dessutom smakrabatt så jag betalde bara en tia. 


Foto: www.axa.se  

Av Lina - 8 juni 2011 11:14

Då var det en ny dag i min lediga tillvaro. Jag förstår inte, jag känner mig alltid trött såhär mitt på dagen dessa dagar. Någonstans tror jag att det har att göra med att min sömn blir avbruten vid sextiden då min kille vaknar, snoozar och går upp... Själv sover jag sedan vidare och vaknar runt halv tio... nåja...


Idag har jag egentligen inget särskilt planerat, eller jo men inte tidsanpassat. Vädret är inte strålande solsken men det är varmt i luften och sommarregn, jag tycker faktiskt det är lite mysigt. Jag var ute med hunden, som är hemma med mig,runt tiotiden och jag gick bara i en tunn sommarklänning och så kom sommarregn och det luktade sådär gott av våt asfalt och fuktig skog, härligt! Hoppas åskan kommer hit, hörde att det var dunder och brak i Skåne igår ju...


Nåja, annars så sitter jag i soffan och tar det lugnt, gluttar på Malous Efter tio och då det är slut tänkte jag sätta mig och jobba lite... ja, alltså pilla med den webshop jag ska hjälpa till att ta fram för den skobutik jag jobbar i. Jag är dock inte jätte haj på det och jag känner mig lite vilsen, för mig känns den rätt klar men på min chef låter det som att det är massvis kvar... jag känner mig lite omotiverad... Idag tänkte jag nog ta fram en lista på det som måste till så att man får lite bättre koll på läget, förhoppningsvis....


Annars ser jag faktiskt fram emot tv-kvällen konstigt nog, men jag är på sånt mys-tv-humör. Det blir Vem vet mest, Fyra bröllop och sedan Klockan åtta hos kändisarna.

Ovido - Quiz & Flashcards