Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Lina - 28 juni 2011 12:34

Idag är det en varm och solig tisdag. Snart ska jag ta mig i kragen och hoppa på tunnelbanan in till stan.


Ska hämta ut nya p-piller och passa på att kika efter lite sommarprylar som behövs till husvagnen och semestern. I första hand ska jag kolla efter fina nya dricksglas till husvagnen, man ska helst ha plast eftersom riktigt glas väger så mycket och man får inte lasta så mycket i en husvagn faktiskt. Sedan skulle jag vilja ha en strandmadrass men tror jag köper det nere på Böda istället för att släpa runt. Men jag hoppas jag gaskar upp mig lite och orkar titta in i lite butiker, det är väl REA nu och lite nytt behöver jag väl. Nya leggings kan vara bra, nu har det blivit lite hål i sömmarna i skrevet - det blir ju det efter någon månad. Leggings är ju bra på sommarkvällarna då det är lite ruggigt, eller sommardagar som inte är så mycket sommar...  Vi får se om jag orkar.


Lite irriterande dock att min telefon inte fungerar. "Ingen service" står det, den har tappat mottagningen helt. Jag vet att det var dåligt med mottagning igår men idag finns absolut ingen... lite jobbigt faktiskt, att man är så bunden av att vara nåbar alltså...


För övrigt är jag inte jättesugen på att visa mig ute. Jag har fått ett stoppljus mitt i pannan, där man brukar ha ett sånt där hindimärke eller vad det heter... Känner mig som en mupp... Jag måste bara sluta riva sönder det hela tiden och låta det läka, håller alla min tummar för att den tonat ner sig till på fredag då jag ska jobba... Inte kul att känna sig ofräsch när man jobbar som butiksexpedit.


Nåja, dags att ta sig härifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards